söndag 9 mars 2008

Nötter/ Rengöringskurer och Köping

Träningen hälften av tiden av bår projekt har nu gått. Det har verkligen varit super skönt och KUL man kommer nära sina klasskompisar för man umgås på ett annat sätt. Jag fick värsta rivstarten och ökade kondition och minskade 2 kilo väldigt snabbt. En dag om veckan har jag haft min " Äta vad jag vill dag " och det har funkat. I början förlorar man en del vätska så de kilo´n fick jag upp rätt fort men förhoppningsvis är det ersatt med muskler. Jag funderar på att köra någon slags Ditox/ rengörningskur typ man dricker citron vatten i tre dagar för att få ur slagprodukter och annat. Någon som har något tips?? Jag ska försöka göra den under påsken när jag är ledig för det är inte bra att göra det under tiden när du har massa annat motion är heller inte rekomenderat under tiden. man blir väldigt trött i början och måste vila. = )

Trevlig Söndag jag ska äta nötter och solrosfrön och kolla Köping

/ Frida

Inga kommentarer: